Кошик
798 відгуків
promo_banner

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за нашим графіком ми працюємо з 9:00 до 18:00. Ваше замовлення буде опрацьоване в робочий день з 9:00 до 18:00.

+380 (97) 689-51-06
+380 (63) 783-77-05
Житомирська обл. м.Бердичів. Вул. Короленка 39В. Індекс 13300, Бердичів, Україна
Avtokovrik
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів». Повернення або обмін товарів можливий протягом 14 днів з моменту отримання покупцем. Умови повернення для товарів належної якості Товар не використовувався та не має слідів експлуатації (подряпин, пошкоджень, забруднень). товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; збережені всі ярлики і заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. З моменту покупки пройшло не більше 14 днів. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця Умови повернення для товарів неналежної якості Важливо! Перевіряйте комплектацію, цілісність товару при його отриманні на пошті! Претензії щодо механічних пошкоджень та недокомплектації після отримання посилки не приймаються. У разі виявлення пошкоджень: Складіть акт про пошкодження разом із співробітником служби доставки та відмовтеся від отримання посилки. Повідомте нас про ситуацію за номером 0969173434 Протягом 3 днів після отримання нами повернення ми: Компенсуємо вам вартість покупки. Або надішлемо аналогічний товар на заміну. Якщо ви виявили проблеми з товаром після отримання (без видимих механічних пошкоджень), зверніться до наших менеджерів за номером 0969173434 У випадку підтвердження браку або неналежної якості, ми забезпечимо обмін товару або повернення коштів та компенсуємо витрати на доставку. Що потрібно для повернення товару належної та неналежної якості? Повідомте нашого менеджера про бажання повернути товар, зателефонувавши за номером +380969173434 Ретельно упакуйте товар та надішліть його службою доставки Нова Пошта за адресою: Відділення 2 м Бердичів тел. +380969173434 ПІБ Данилюк Олег віталійович Надішліть менеджеру трек-номер посилки та реквізити для повернення коштів Після отримання товару, наш працівник перевірить його стан. У разі схвалення, протягом 3 днів ми повернемо вам кошти або відправимо товар на обмін. Умови оплати доставки при поверненні: При поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається. Якщо товар не відповідає опису з провини продавця, доставку з обох сторін оплачує продавець. У разі повернення або обміну товару належної якості, доставка в обидва кінці здійснюється за рахунок покупця.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner